GAMBAR TERKINI EMI, ISTERI KEEMPAT SALIH YAACOB | Kakema

GAMBAR TERKINI EMI, ISTERI KEEMPAT SALIH YAACOB


Gambar terkini Emi, isteri keempat Saleh Yaakob – Di bawah adalah sekeping gambar wajah terkini isteri keempat penyampai radio dan selebriti terkenal, Salih Yaacob yang bernama Emi.


Emi yang berasal dari Johor telah melangsungkan perkahwinan bersama Salih Yaacob ketika usianya 24 tahun.


Teringat lagi kata-kata Emi sebelum beliau melangsungakn perkahwinan bersama Salih Yaacob 3 tahun lalu, beliau berkata;-


“Abang comel, saya paling suka hidung dia yang mancung kerana itu juga antara kriteria lelaki idaman saya,”

“Rupa paras perkara kedua bagi saya, lebih penting sifat dalaman yang ada pada diri bakal suami dan saya nampak ciri-ciri itu ada pada abang, malah dia banyak mengajar dan membentuk saya menjadi insan baik dalam mendepani perjalanan hidup.”

Apa-apa pun semoga abang SY berbahagia hendaknya bersama isteri-isterinya, jika anda adalah pendengar setia stesen radio Sinar fm, pasti anda akan mengikuti perjalanan kehidupan SY(Salih Yaacob). Di dalam temubual tersebut beliau akan berkongsi kisah dengan pendengar bagaimana beliau dapat menguruskan kehidupan bersama keempat-empat isterinya.

SY juga turut menceritakan kisah jatuh bangun kehidupannya dulu, dan kini telah berjaya sebagai penyampai radio dan selebriti terkenal di negara ini.. Keep it up Abang Jem! – HarianBlogger

0 Response to " GAMBAR TERKINI EMI, ISTERI KEEMPAT SALIH YAACOB"

Post a Comment